01.02.13

Haigla elu






Operatsioon on tehtud. Magama pandi mind u kell 11:45 ja üles ärkasin u 14:55. Ärgates oli väga valus ja meeletu janu, kuid siis tehti süst ning hiljem palatis olles anti veel tablette ka lisaks, nii et nüüd on juba talutav valu.

Arsti pole ma pärast operatsiooni näinud, aga hommikul ütles, et saan kas homme või esmaspäeval välja. Arstil on väga kiire. Eks siis näis, aga halb uudis on see, et külalised ei tohi käia. Hea uudis aga, et olen üksikpalatis, mulle meeldib. Algul üks õde tahtis panna ühispalatisse, aga kuna ta mitu korda käis ära sel ajal kui mind vastu võeti, siis tuli teine õde ja tema otsustas mind saata üksikusse.

Üsna varsti pärast opi sain ka endale ortoosi jala ümber, mille eest pidin tasuma 32euri. Pean seda hiiglast kandma 6 nädalat, aga see on parem kui kips - hetkel on võimalik sellega 30 kraadi jalga painutada, kuid ma ei tee seda, sest jalga on väga valus liigutada.

Avastasin ka seda, et haiglatoit ei ole üldse halb, pigem on viga selles, et isu puudub.


Nii palju siis minu esimesest haiglakogemusest.